سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مسلمانی، پس از بهره اسلام آوردن، بهره ای همچون برادری خدایی به دست نیاورده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: جمعه 103 فروردین 10
حامیان دولت گذشته که خود را «دوستادار ملت اسرائیل» می خواند، امروز دلواپسند؛ نگرانی هایی مشابه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توافق چند ماه پیش میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 5+1 در ژنو.
به گزارش سرویس سیاسی انتخاب به نقل از انصاف، این گردهمایی در اعتراض به آنچه «توافق ضعیف ژنو» می خوانند، در حالی توسط بسیج دانشجویی دو دانشگاه امام صادق و امیرکبیر در لانه جاسوسی آمریکا در تهران برپاست، که محوریت آن با جبهه ی پایداری به نظر می رسد. دبیر کل این حزب افراطی به همراه تعدادی از اعضای آن از حاضران و سخنران های این گردهمایی هستند.
سیدمحمود نبویان و جواد کریمی قدوسی، دو نماینده ای که شورای عالی امنیت ملی از آنها به دلیل اظهارات عجیب در مورد توافق ژنو شکایت کرده، از جمله ی حاضران در گردهمایی هستند؛ کسانی که به نظر می رسد اتهامشان افشای محرمانه هایی باشد که در سخنرانی های عمومی بر ضد توافق جمهوری اسلامی مطرح کرده اند. مسوولین مذاکرات بارها گفته بودند که مشروح مذاکرات طبق توافق، محرمانه است اما در یک مورد پس از حضور وزیر خارجه در جلسه ی خصوصی با نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی، برخی عناصر افراطی آنها برای ضربه زدن به مذاکرات بخشی از گفته های محرمانه ی وزیر را رسانه ای کردند.
مخالفت این عده در گردهمایی لانه جاسوسی از آن نظر سوال برانگیز به نظر می رسد که:
یکم: سعید جلیلی، کاندیدای این جریان سیاسی سال گذشته در انتخابات با آرای پایینی در رده ی سوم قرار گرفت؛ او سالها در دولت احمدی نژاد مسوول پرونده ی هسته ای بود اما به گفته ی دکتر ولایتی، مشاور بین الملل رهبری، آقای جلیلی در طول مسوولیتش حتی یک قدم هم پرونده ی هسته ای را جلو نبرد. حال به نظر می رسد این جریان از توافق هسته ژنو در دولت رقیب کاندیدای شکست خورده ناراضی است.
دوم: مقامات رژیم صهیونیستی اسرائیل به بارها توافق ژنو را بد و ضعیف خوانده و با استدلال هایی تقریبا مشابه به شدت در مقابل آن موضع گیری کرد و پس از نگرفتن نتیجه برای جلوگیری از رسیدن به توافق نهایی، از موساد برای سنگ اندازی بر سر راه توافق کنندگان تلاش کند. نتانیاهو به صراحت می گوید که جلوگیری از تحریم های بیشتر و کاهش تحریم های سابق، نتیجه ی این توافق «بد» است.
برگرفته از سایت انتخاب


  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط مصطفی جلالی علیائی در یکشنبه 93/2/14 و ساعت 6:0 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    غم خرید نان در پایین شهر...
    سنگ قبر جالب و متاثرکننده یک دختربچه سرطانی
    توافق ضعیف ژنو در لانه جاسوسی
    پیام علی کریمی به گروهک تروریستی
    صدا و سیمای ایران=گسترش ماهواره
    یادداشت جالب یک ایرانی در پیج ظریف
    معنی « قتیل العبرات » چیست ؟
    زینب (س) چگونه کربلا را در تاریخ زنده نگه داشت؟
    داستان زیبای خیانت
    یک نمونه از هزار..........
    تصاویربیماری ناشناخته محمد امین
    غلامرضا تختی حالا در آمریکا زندگی میکند.
    پسری زیر زمین بود پدر بیل نداشت
    فقر فرهنگی و اجتماعی
    عاشورا در عاشورا...(عکسی درد آور )
    [همه عناوین(117)][عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا